Útra kész
Több, mint luxus - Nem fogod elhinni, hogy milyenek a kabinjai a világ 5 legjobb légitársaságának!

Ezek a légitársaságok a légi közlekedés csúcsát képviselik, utasaik szerint a legjobb kabinokat és szolgáltatásokat kínálják.Egy felmérés alapján ezek a légitársaságok a legmagasabb értékeléseket kapták.

A világ legjobb légitársaságai elképesztő luxust kínálnak a repülés során - illusztrációForrás: Shutterstock

A világ 5 legjobb légitársaságának luxus kabinjai egészen elképesztőek

A világ legjobb légitársaságainak kabinjairól készült képei egyértelműen mutatják, miért ejtik rabul az utasokat: egyes kabinok szinte hotelszobának tűnnek. Dupla ágyak, privát zuhanyzók, hatalmas képernyők és exkluzív ebédek, vacsorák várják az utazókat.

Listavezető Singapore Airlines

A listát a Singapore Airlines vezeti, amely öt csillagot kapott ügyfélszolgálat, beszállás, tisztaság és kabinkörnyezet kategóriákban. Négy csillagot szerzett az ülések kényelmére, az étkezési élményre és az ár-érték arányra.

A társaság egyik legkiemelkedőbb szolgáltatása az első osztályú „Suites" kabin, amely egyedülálló luxust kínál. Ezek a kabinok az Airbus A380 felső fedélzetén helyezkednek el, és mindössze hat elérhető belőlük. Az utasok egy 300 dolláros Dom Perignon pezsgővel kezdhetik az utazást, és egy tágas, teljesen zárható lakosztályban élvezhetik a repülést, amely ággyá alakítható ülésekkel és prémium minőségű felszereltséggel rendelkezik.

 Etihad Airways - Egy valódi hotelszoba

Az Etihad Airways a második helyet szerezte meg, öt csillagot kapott a foglalási folyamatra, négy csillagot az ügyfélszolgálatra, beszállásra és fedélzeti ellátásra. A társaság egyedülálló szolgáltatása a „The Residence" nevű kabin, amely egy valódi hotelszobát idéz az égben. Egy külön nappalival, saját fürdőszobával és egy különálló hálószobával várja az utasokat, így páratlan kényelmet biztosít hosszú távú járatokon.

 Emirates - A mindenki által ismert luxus

 Az Emirates légitársaság kiemelkedő pontszámokat kapott a foglalási folyamatra és a kabinkörnyezetre, emellett négy csillagot szerzett az ügyfélszolgálat, beszállás, ülések kényelme, étkezési élmény és tisztaság terén. Az Emirates egyik legexkluzívabb szolgáltatása az első osztályú lakosztály, amelyben az utasok korlátlan kaviárt fogyaszthatnak, Dom Perignon pezsgővel kísérve, és akár zuhanyzót is igénybe vehetnek a fedélzeten.

 Qantas - Több, mint 20 óra a levegőben

 A Qantas légitársaság négy csillagot kapott az ügyfélszolgálatra, a foglalási folyamatra és a beszállásra, míg három csillagot az ülések kényelmére, az étkezésre és a kabinkörnyezetre. A társaság egyik legambiciózusabb projektje a „Project Sunrise", amely 2025/2026-ban indul, és lehetővé teszi a közvetlen járatokat Sydney és New York, illetve London között, így az utasok akár 22 órán keresztül megszakítás nélkül élvezhetik a fedélzeti kényelmet.

 Virgin Atlantic

 A Virgin Atlantic négy csillagot szerzett az ügyfélszolgálatra, foglalásra és beszállásra, míg három csillagot a többi kategóriában. Az üzleti osztályon, a „Retreat Suite"-ben, az utasok tágas, privát térben, egy 27 colos képernyővel és prémium ételekkel élvezhetik az utazást. Az Airbus A330neo járatokon a légitársaság prémium gazdasági osztálya is kiemelkedően kényelmes, és első osztályú fedélzeti szolgáltatásokat kínál.

Forrás: DailyMail

 

 

Utazzon!