„Megbetegedtem, miután csótánnyal töltött omlettet ettem a repülőgépen” – állítja a többgyermekes édesanya

Egy többgyermekes édesanya a közelmúltban felhívta az Air Indiát, miután állítólag a hónap elején egy csótánnyal töltött omlettet evett a repülőgépen, amitől meg is betegedett. Nem ő volt az egyetlen, aki panaszt tett a légitársaság egy másik repülőgépén uralkodó áldatlan állapotok miatt. 

Csótánnyal töltött omlettet szolgáltak fel a repülőn - illusztrációForrás: Shutterstock/ gan chaonan

„Megbetegedtem, miután csótánnyal töltött omlettet ettem a repülőgépen" – állítja a többgyermekes édesanya

Suyesha Savant, aki szeptember 17-én Delhiből New Yorkba repült, a hét elején írt kellemetlen élményeiről az X-en:

„Egy csótányt találtam az omlettben, amelyet az @airindia Delhiből New Yorkba tartó járatán tálaltak fel nekem" - írta az anya a pénteki bejegyzésében. Már majdnem a felét megettem, amikor a kétéves gyermekemmel megtaláltuk a csótányt az omlettben. Ezután ételmérgezést kaptam."A bejegyzésben az édesanya olyan képeket osztott meg, amelyeken láthatóan egy döglött csótány feküdt egy omlettben.

Az Indiában újságíróként dolgozó nő megosztott egy videót is, amelyet a repülőn rögzített, és a gépen talált mocsokról beszélt.

„Ennek az ülésnek még a tasakjai sem voltak tiszták, hulladékpalackok hevertek benne, és amikor értesítettem a személyzetet, azt mondták, hogy hiba volt" - mondta az utas. „De hány hiba?" – tette hozzá Savant.

Az Air India szóvivője megerősítette, hogy tudnak az esetről. Az alkalmazott hozzátette, hogy a légitársaság „jó hírű vendéglátókkal dolgozik együtt, akik világszerte vezető légitársaságokat látnak el, szigorú standard működési eljárásokkal és többszörös ellenőrzésekkel biztosítják a vendégeinknek a felszolgált ételek minőségét".

„Aggódunk az ügyfél tapasztalata miatt az esettel kapcsolatban, és megkerestük a vendéglátó szolgáltatónkat, hogy tovább vizsgálják a problémát" - tette hozzá a szóvivő. Megtesszük a szükséges lépéseket, hogy megakadályozzuk az ilyen esetek megismétlődését a jövőben."

Újabb panasz a légitársaság ellen

 A múlt héten egy Anip Patel nevű utas dokumentálta az első osztályú Chicagóból Delhibe repülés közben átélt tapasztalatait, amelyeket a legrosszabb első osztályú kabinnak írt le, amelyben valaha utazott.

@officialokezone Viral di media sosial kisah seorang pria yang membagikan pengalaman tak menyenangkannya saat terbang menggunakan penerbangan kelas satu. Penumpang bernama Anip Patel itu menggunakan maskapai Air India dengan rute Chicago ke Delhi. Dalam videonya, ia membagikan penampakan benda-benda yang rusak, noda dan kotoran di sekitar kursi pesawat, hingga sistem hiburan yang diberikan pesawat ternyata tak berfungsi. Tak hanya itu, Patel menceritakan bahwa 30 persen makanan yang ada di menu tidak tersedia. Padahal untuk bisa menaiki pesawat first class itu, penumpang harus membayar 6.300 dollar Amerika atau setara Rp95 juta. Patel pun menggambarkan kabin itu sebagai kabin kelas satu terburuk yang pernah ia naiki. Buntut dari videonya itu, pihak Air India memberi Patel pengembalian uang penuh untuk kursi kelas satunya. #okezonecom#pesawat#firstclass#kotor#kumuh♬ original sound - Okezone

Patel videóját milliók nézték meg a TikTokon. Egy első osztályú kabint mutat be tele hajjal, szakadt bútorokkal és koszos hasadékokkal. Az utas azt is elmondta, hogy a fejhallgatója összegabalyodott és penészgomba borította – írja a Foxbusiness.

„A szórakoztató rendszer nem működött a teljes utazás alatt. Minden elromlott. Szó szerint ragasztószalagot tettek a falra, hogy leragasszák. Rémálom volt azon a gépen utazni."

Három vlogger szintén tesztelte az Air India szolgáltatásait:

 

 

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek