A törölt járatok után a német légitársaság óránként 1800 visszafizetést intézett átlagosan az elmúlt hét napban, összesen pedig a kártalanított ügyfelek száma megközelíti a 6,3 milliót. Ezen a héten a társaság bejelentése szerint 2,7 milliárd eurót fizettek vissza, vagyis közel egybillió forintot. A tájékoztatás szerint a június végétől kezdődő időszak ügyeinek jelentős részét feldolgozták, és már csak a bonyolultabb esetek elbírálása van hátra. A visszatérítésre váró ügyek száma a beszámoló szerint egymillió alá esett vissza.
A Lufthansa a gyorsabb ügyintézés érdekében az utóbbi időben növelte a kapacitását, ám az esetszámok megnövekedése ellenére továbbra is rugalmas módosítási feltételeket biztosít az ügyfelek számára. Az összes foglalás a Lufthansa a SWISS, az Austrian Airlines és a Brussels Airlines járatain így továbbra is korlátlan számban átfoglalható szükség esetén - írja az nitravel.com.