Koktélok helyett most alapos fertőtlenítést és takarítást ígérnek a légicégek

Tavaly ősszel a Delta Air Lines a reklámfilmjében még olyan szolgáltatásokkal várta utasait a turista osztályaikon, mint koktélok felszolgálása, bisztró stílusú étkezés, egyedi étkészletek, bonbonok, és hasonló földi jók. Azóta nagyot változott a világ a koronavírus-járvány miatt, és most hat hónappal később a Delta új reklámmal jelentkezett.

A Delta Boeing 777 fedélzete eddig is makulátlannak tűnt de most még jobban odafigylenek a tisztaságraForrás: CHRIS RANK RANK STUDIOS/Chris Rank/Wikipedia

Ebben a kisfilmben nem szerepelnek boldog utasok, helyettük Bill Lentsch, a társaság ügyfél tapasztalati vezetője szemlélteti a nézőkkel, milyen alaposan fertőtlenítik a repülőgépeiket.Ez a lépés elkerülhetetlenné vált ezekben az időkben, amikor az emberek nem szívesen szállnak repülőre a koronavírus világjárvány miatt, amely világszerte több mint 270 000 embert ölt meg - beleértve a 78 000-et is csak az Egyesült Államokban.

Új és szükségszerű trend lett tehát, hogy a légitársaságok most a tisztaságot reklámozzák. A leendő utasokat fertőtlenítéssel, tisztítással, a felületek lemosásával és egyéb intézkedésekkel próbálják most utazásra bírni, mielőtt a korlátozásokat teljes mértékben megszüntetnék.

Természetesen a többi társaság is igyekszik kihangsúlyozni, hogy milyen extra lépéseket tesznek az utasok biztonságáért. Példának okáért a Southwest, amely a Környezetvédelmi Ügynökség által jóváhagyott, kórházi minőségű fertőtlenítőszert használ mellékhelyiségekben, és kiterjesztette tisztítási eljárásait az egész repülőgépen, ideértve a pilótafülkét és a fő kabinokat is.

JetBlue állítása szerint „fokozottan tisztítja a repülőgépeket", és „fertőtlenítőszert alkalmaz, amely hatásos a koronavírus ellen az egész repülőgép belsejében, ideértve azokat a helyeket is, amit az utasok a leginkább megérintenek - a tálcaasztalokat, üléshuzatokat, kartámaszokat és a biztonsági öveket.

Az Emirates az összes légi járművét különleges figyelemmel takarítja. Egy 18 fős képzett tisztítószemélyzet dolgozik a Boeing 777-en (egy 36 fős csapat kezeli az A380-at), hogy gyorsan és alaposan fertőtlenítsék a gépeket.

A Cathay Pacific hasonló módon jár el, illetve a repülés közben az utasokat rendszeresen kéztisztítóval, törlőkendővel látja el és a büfét pedig egyedi megrendelések alapján, friss főtt ételek helyettesítik – írja az OZY.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek