Már hangutasítással rendelhet KLM repjegyet

A KLM legújabb szolgáltatásának segítségével az utasok mostantól akár hangutasításokkal is kereshetnek KLM repülőjáratokat a Google Asszisztens segítségével, angol vagy akár holland nyelven is. A KLM a világ egyik legelső vállalata, amely több nyelven is biztosítja ezt a lehetőséget a Google platformján.

A Google Asszisztensben a KLM okos segítője, BB, azaz Blue Blot segíti az utasokat a megfelelő repülőjárat megtalálásában. A járat kiválasztása után BB egy linken keresztül egyenesen a KLM.com oldalra vezeti a felhasználót, ahol a repjegy azonnal lefoglalható. 

Forrás: KLM

„A világ gyorsan változik, és ebben nagy szerepe van a hangvezérlésű rendszereknek, hiszen egyre több fogyasztónak nyújtanak segítséget ezek az applikációk a mindennapokban. A KLM arra törekszik, hogy jelen legyen minden, az ügyfelek által használt platformon, többek között a Google Asszisztensen is. A következő célunk, hogy számos más nyelven is elérhető legyen a KLM hangalapú járatkereső szolgáltatása" – Peter Groeneveld, az Air France-KLM Senior Digital Alelnöke.

Mesterséges intelligencián alapuló BB szolgáltatás a Google Asszisztensen

A KLM Blue Botja mesterséges intelligencián alapul. BB képes az önálló tanulásra és saját személyiséggel rendelkezik: segítőkész, barátságos és professzionális. Minél többet használja az ember, annál okosabb és személyre szabottabb válaszokat ad majd. BB a járatkereséstől a repülőjegy foglalásig egyre több mindenben segít majd a felhasználóknak, és hamarosan közösségi oldalakon is elérhető lesz. BB holland verziója jelenleg okostelefonon és tableten érhető el, de a jövőben más mobil eszközökre is tervezi a vállalat a kiterjesztését.

KLM a közösségi oldalakon

A KLM-et 2009 óta tartják számon a közösségimédia-szolgáltatások úttörőjeként, és ez volt az első repülőtársaság, amely lehetővé tette azt az opciót, hogy utasai a repüléshez szükséges dokumentumokat a WhatAppon, Messengeren vagy Twitteren keresztül kaphassák meg.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek