Az AirAsia nemrégiben bajba került amiatt, hogy dolgozói nem vigyáztak eléggé egy kerékpáros útitársaság biciklijeire, és a légitársaságnak hivatalos bocsánatkérést kellett tennie. Az ügyet végül azzal a gesztussal simították el, hogy április folyamán az ázsiai fapados ingyen vállalta minden utas kerékpárjának szállítását.
Ezzel a dolog még nem állt meg, mert láthatóan maguk a poggyászkezelő személyzet is szívére vette a dolgot, és egy meglehetősen furcsa ötlettel próbálják bizonyítani, hogy mindent megtesznek az utasok bőröndjeiért – írja a Travel and Leisure. Az egyik dolgozó több mint egy tucat képet posztolt ki közösségi oldalára, melyen ő és munkatársai gyengéd érzelmeket mutatnak a poggyászok iránt. Nézzék csak!
Az alábbi fülszöveggel tette őket közzé: "Kedves táskák, mindegy, mekkorák vagytok, puszival és törődéssel gondoskodunk rólatok! Sajnáljuk, hogy korábban hibát vétettünk... kövessétek továbbra is az AirAsia-t!"
A válasz természetesen nem maradt el: az utasok imádják a képeket, és a fenti említett biciklis csoport is megbocsátott már a légitársaságnak.