Twitteren is kérhetik repjegyüket a KLM utasai
A KLM Holland Királyi Légitársaság utasai mostantól repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz Twitteren és WeChaten keresztül is hozzájuthatnak, és értesítéseket is kaphatnak a járatokról - olvasható a légitársaság közleményében, amely 2016-ban indította a Facebook Messengeren keresztül online ügyfélszolgálatát, most pedig becsatlakozott mellé a Twitter és a WeChat is. A légitársaság ügyfélszolgálata a közösségi média platformokon nonstop működik.
Az új szolgáltatást azok a KLM utasok érhetik el, akik a KLM.com oldalon foglalnak jegyet, és a kapcsolattartást a Twitteren vagy a WeChaten keresztül kérik.
A Messenger szolgáltatás tavalyi bevezetése óta 1,4 millió utas kapta meg utazási dokumentumait az applikáción keresztül. A KLM oldalon foglalók 10%-a a Messengeren keresztüli visszaigazolást választotta, és a beszállókártyák 15%-át is a Facebook applikációján keresztül küldte a vállalat.