Elindult a Lufthansa Memory Network című digitális kampány, amely a légitársaság utazóinak élményeivel szeretne másokat is utazásra ösztönözni.
Ehhez egy olyan online platformot hoztak létre, ahol az utazók megoszthatják egymással emlékeiket, de megismerhetik a hozzájuk hasonló felfedezők úti élményeit is. A kampány az egyéni, személyes úti élmények megosztásán keresztül szeretné másokban is felkelteni a vágyat az utazásra.
A weboldal egy online fényképalbumként működik, ahol a felhasználók összegyűjtött emlékeit többek között úti cél, aktivitás, dátum és más releváns kulcsszavak szerint rendszerezi. A platformra Facebook, Twitter vagy e-mail fiókon keresztül lehet belépni, és a helyszínt, évet, alkalmat és az emlék más jellemzőit megadó címkékkel ellátva feltölteni a kedvenc utazásról szóló fényképet.
A hálózaton belül más utazók emlékeit is elérhetik kulcsszavas kereséssel, vagy a képek év, földrész vagy ország szerinti szűrésével, sőt, hozzá is szólhatnak mások fényképeihez. A felhasználók értesítést kapnak, ha valaki más is az övékhez hasonló emléket tölt fel. A fényképet feltöltők egy ajándéksorsoláson vesznek részt, amelyen például a Lufthansa valamelyik európai járatára nyerhetnek jegyet.