Persze nem mindegyiken, csak az új Boeing 777 X gépek üzleti osztályán, ahol a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját mobiljukon vagy táblagépükön kezelhetik majd az utasok.
Az emberek hozzászoktak, hogy egyéni preferenciáik szerint szervezzék életüket. Erre reagálva a Lufthansa Csoport jelentős beruházásokat hajt végre termékei testre szabása és digitalizálása terén a 2020-ig tartó időszakban - olvasható a légitársaság közleményében.
Új applikáció
Az utasok például már jelenleg is 250 újságot és magazint tölthetnek le elektronikus formában. Kikérhetik Mildred chatbot véleményét a legjobb jegyárakról, és Apple órájukon - akár a gép fedélzetén is - elérhetik a legfrissebb járatinformációkat. A Lufthansa nemrég új alkalmazást fejlesztett ki a Google Home „személyi asszisztenshez". A kompakt eszköz hamarosan felolvasó technológia segítségével válaszolja meg a Lufthansa járataival kapcsolatos kérdéseket.
Új üzleti osztály
A légitársaság teljesen új üzleti osztályt vezet be a várhatóan 2020-ban szolgálatba álló, új Boeing „triplahetes X" gépeken. Az új ülések kialakításánál a tökéletes testre szabást és digitalizációt tartották szem előtt. Az utasok okostelefonról vagy táblagépről, teljesen önállóan, vezeték nélkül állíthatják be ülésüket. Az ülés pozíciója mellett a fedélzeti szórakoztató rendszert is saját személyi eszközeikkel vezérelhetik.
Olcsóbb egyirányú jegyek
De nemcsak új gépek jelennek meg a Lufthansa Csoport kötelékében. A légitársaság egy új viteldíjtípust is bevezetett: az európai úti célokra szóló egyirányú jegyeket. Az utasok ezzel kedvezményes áron járhatják be Európát a Lufthansa, az Austrian Airlines és a Swiss járataival. A 44 ország 170 városába elérhető heti mintegy 7500 járat rengeteg lehetőséget és nagy rugalmasságot biztosít az utazás megtervezéséhez.