Idén is az Emirates lesz a magyarok kedvence?

Ült repülőn idén? Milyen volt? Még három napig elmondhatja! A hosszútávú járaton azzal ébresztette a stewardess, hogy véletlenül az ölébe öntötte a tojásrántottát? Vagy épp ellenkezőleg: soha olyan jót nem evett a felhők felett, mint idén? Írja meg nekünk! A repjegy.hu-val közös felmérésünkben idén is azoknak a véleményére vagyunk kíváncsiak, akik az év során legalább egyszer ültek repülőn. Derítsük ki együtt, melyik a magyar utazók kedvenc légitársasága!

Ahogyan 2012 óta minden évben, idén is az ország kedvenc légitársaságát keressük. Szavazni online lehet egészen 2016. december 31-ig, a felmérésben bárki részt vehet, aki az év során legalább egyszer ült repülőn.

Emirates
Galéria: Legjobb légitársaságok 2016
(Fotó: Facebook.com / Emirates)

Idén is egyszerűen lehet pontozni az Én légitársaságom honlapján: a személyzet munkáját, a fedélzeti ellátás színvonalát, a menetrendet és az ár-érték arányt kell értékelni. Ezeken felül a légitársaság kommunikációjáról is véleményt lehet mondani.

Persze nem csak pontokat lehet adni, hanem szöveges értékelést is adhat a légitársaságról és repülőútról. Amellett, hogy végre kiírhatja magából, hogy kényelmetlenek voltak az ülések, vagy hogy milyen tündéri volt a személyzet, azért is érdemes beszámolót küldeni, ugyanis belföldi wellness hétvégét, Budapest Airport ajándékcsomagot, vagy római hétvégét lehet vele nyerni.

Mitől lesz egy légitársaság az utasok kedvence?
A bónusz sör, a fedélzeti szórakoztatás, a kényelmes kabin és a barátságos személyzet például sokat segít. Érdekes böngészni a szavazás honlapján az élménybeszámolókat, kinek mi miatt ad maximális, öt csillagot egy légitársaságnak:
"Középen ültem. Az elölről hátrafelé tartó és a hátulról előre tartó kísérőtől is kaptam sört" – írja egy felhasználó a Lufthansáról.
"Sokkal kényelmesebb volt, mint más fapadosok. Az utastér is szebb, tisztább, nem olyan leharcolt. Budapesten nem kellett a konténerben várakozni, és pontos volt az indulás Pesten is, és Helsinkiben is. Nem nagy dolog, de kis képernyőkön lehetett mesét nézni" – áll a Norwegian Air Shuttle-ról szóló értékelésben.
"Nagyon jó fej, és közvetlen személyzet volt, illetve a komfort fokozat is valami elképesztően jó. Mindenképpen a közeljövőben is tervezek utat velük, de ezúttal hosszabb távra, reménykedve egy A380-as utazással..." – írja valaki az Emirates-ről.

Egyébként, a 2015-ös felmérés végeredménye szerint a magyarok kedvence évek óta az Emirates, és a legjobban kommunikáló légitársaságnak is megválasztották. A személyzetet a magyarok az UP by El Al gépein szerették, ár-érték arányban az Aegean Airlines tarolt, a legjobb fedélzeti ellátásáért a Qatar Airwayst díjazták, a legjobb menetrend fődíját pedig a Finnairnek ítélték a magyar utasok. Kíváncsian várjuk, idén hogyan alakulnak majd a szavazatok.

Lufthansa - Vajon a sztrájk befolyásolja a szavazás eredményét?
Galéria: Legjobb légitársaságok 2016
(Fotó: Boris Rössler / MTI)

A légitársaságok értékelésére a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon december 31-ig van lehetőség. Az eredményeket a szervezők 2017 elején tesszük majd közzé.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek