Facebook appal tart ügyfélszolgálatot a KLM

A Holland Királyi Légitársaság új szolgáltatásával az utasok repülőjegyükhöz vagy beszállókártyájukhoz a Facebook Messenger applikáción keresztül is hozzájuthatnak. És ezen keresztül válaszolnak az utasok kérdéseire is a hét minden napján, a nap 24 órájában.

Fotó: KLM

Március 30-án bővítette a holland légitársaság az ügyfélszolgálati palettáját: a légitársaságok között elsőként már a Facebook Messengeren is biztosít ügyfélszolgálatot. Az új Messenger szolgáltatás minden utas számára elérhető, aki a klm.com oldalon foglal jegyet, és kiválasztja az opciót, hogy a Messenger applikáción keresztül kapja az infókat. Az új lehetőséggel az utasok minden szükséges járatinformációt pillanatok alatt megszerezhetnek. A légitársaság a Messengeren keresztül a hét minden napján, a nap 24 órájában válaszol az utasok kérdéseire.

A holland légitársaságnak egyébként több mint 15 millió követője van a Facebookon. A vállalatot hetente több mint 100 000-en említik a social media platformokon, ebből 10 000 kérdés vagy észrevétel. A kérdéseket 200 ügyfélszolgálati alkalmazott válaszolja meg a hét összes napján, a nap 24 órájában 13 különböző nyelven: holland, angol, német, spanyol, portugál, olasz, francia, norvég, orosz, japán, kínai és thai nyelven is kérdezhetnek az utasok.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek