Mindig jót eszik az egyik légitársaság járatain, vagy pont, hogy elégedetlen volt a kiszolgálással? Írja meg nekünk! 2012 óta keressük Magyarország kedvenc légitársaságát, a repjegy.hu-val közös felmérésünkben idén is azoknak a véleményére vagyunk kíváncsiak, akik az év során legalább egy repülős utazáson részt vettek.
Az utazók online értékelhetik a légitársaságokat. Továbbra is egyszerűen, négy szempont alapján lehet pontozni: a személyzet munkája, a fedélzeti ellátás színvonala, a menetrend és az ár-érték arány kerül értékelésre. De külön kérdés irányul a légitársasági kommunikációra is.
Az utasok szöveges beszámoló formájában személyes véleményt, élményeket is megoszthatnak a légitársasággal és repülőúttal kapcsolatban. A beszámolót beküldők között a szervezők értékes ajándékokat sorsolnak ki!
A 2015-ös felmérés az előző évhez képest nagy változást nem hozott: az összesített eredmények szerint az Emirates másodszor is a szavazók kedvence lett, és egyben a legjobban kommunikáló légitársaságnak is megválasztották. A személyzet munkáját értékelő kategóriában az első helyet az UP by El Al, ár-érték arányban az Aegean Airlines kapta, a legjobb fedélzeti ellátásáért a Qatar Airwayst díjazták, a legjobb menetrend fődíját pedig a Finnairnek ítélték a magyar utasok. A tavalyi felmérés rekordernek számított, hiszen „Az Én Légitársaságom" történetének legmagasabb résztvevőszámát hozta: összesen 5027 értékelés érkezett be.
A Budapest Airport és a Travelport által is támogatott felmérés szervezői bíznak abban, hogy idén is sikerül felülmúlni az előző évek sikereit, és még több magyar utas véleményét tudja továbbítani a légitársaságok és nagyközönség felé.
A légitársaságok értékelésére a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon december 31-ig van lehetőség. Az eredményeket a szervezők 2017 januárjában teszik közzé.