Folytatódik a 2012-ben hagyományteremtő céllal indított "Az Én légitársaságom" című, a repjegy.hu-val közös felmérésünk. A cél nem más, mint hogy kiderüljön, melyik a magyar utazók kedvenc légitársasága.
A korábbi évekhez hasonlóan azoknak a véleményére vagyunk kíváncsiak, akik az év során repülős utazáson vettek részt.
Az utazók egyszerűen, online értékelhetik a légitársaságokat. Továbbra is négy szempont alapján lehet pontozni: a személyzet munkája, a fedélzeti ellátás színvonala, a menetrend és az ár-érték arány kerül értékelésre. Újdonság, hogy ebben az évben külön kérdés irányul a légitársasági kommunikációra.
Emellett szöveges beszámoló formájában személyes véleményt, élményeket is megoszthatnak az utasok a légitársasággal és repülőúttal kapcsolatban. Megéri beszámolót küldeni, hiszen a szervezők értékes ajándékokat sorsolnak ki a résztvevők között: kétszemélyes európai utazás, belföldi wellness hétvége és ajándékcsomagok találnak gazdára!
Tavaly az Emirates tarolt
A 2014-es felmérés sok szempontból lett emlékezetes; először fordult elő olyan, hogy ugyanaz a légitársaság nyerjen az összes kategóriában: az eredmények szerint az Emirates lett a szavazók abszolút kedvence. Ráadásul a tavalyi felmérés rekordernek is számít, hiszen „Az Én Légitársaságom" történetének legmagasabb résztvevőszámát hozta: 3900 értékelés érkezett be.
A Budapest Airport és a Travelport által is támogatott felmérés szervezői bíznak abban, hogy idén is sikerül felülmúlni az előző évek sikereit, és még több magyar utas véleményét tudja továbbítani a légitársaságok és nagyközönség felé!
A légitársaságok értékelésére a www.azenlegitarsasagom.hu oldalon december 31-ig van lehetőség. Az eredményeket a szervezők 2016 januárjában teszik közzé.