Műanyag tálcák és ételszállító kocsik helyett gasztronómiai élményt kínál a légitársaság, legalábbis a hosszú távú járatok üzleti osztályán utazóknak.
A vendégek az egyedi igényeikhez igazított szolgáltatást kapnak, a legmagasabb színvonalú éttermekhez hasonlóan. A légiutas-kísérők név szerint köszöntötik a Lufthansa vendégeit a fedélzeten, felveszik a rendeléseket, és elegáns kerámiakészlettel terítik meg az asztalokat. Az ételeket ezután egyenesen a konyhából tálalják fel, tálcák és a fedélzeti ételszállító kocsik helyett tányérokon.
A júniusban és júliusban indított bevezető tesztidőszakot követően az új éttermi szolgáltatások augusztus 1-től elérhetők a Houstonba, Johannesburgba, Los Angelesbe, Miamiba, Delhibe, New Yorkba, Pekingbe, San Franciscóba, Sanghajba, Szöulba és Szingapúrba közlekedő A380-as gépek fedélzetén.
A szolgáltatást ezután október 1-től a Frankfurtból induló Boeing 747-400 és a 747-8-as gépeken, október 25-től pedig az Airbus A340-es, Frankfurtból és Münchenből Ázsiába és a Közel-Keletre közlekedő gépein is bevezetik.
A mintegy 4500 légiutas-kísérő speciális továbbképzése már idén májusban elkezdődött.
Hozzávetőlegesen 130 járaton tesztelték eddig az új éttermi koncepciót, amely kimondottan pozitív értékelést kapott a Lufthansa üzleti osztályának utasaitól. Új szolgáltatásával a légitársaság újabb fontos lépést tesz afelé, hogy a nyugati félteke első ötcsillagos légitársaságává váljon.