A TripAdvisoron most már légitársaságokat, sőt, egyes légi járatokat is lehet értékelni. Az új funkciók így nagyobb átláthatóságot nyújtanak a légi cégekről és az egyes járatokon szerzett tapasztalatokról.
A TripAdvisor nemrég jelentette be új, légitársaságok értékelését lehetővé tévő platformjának elindítását. Átalakította járatkereső-szolgáltatását és bevezette a flyscore funkciót, amely lehetővé teszi az egyes légi utazások minőségének értékelését, számolt be a turizmusonline.hu.
Az oldalon a világ összes jelentős légitársaságának és azok egyes járatainak minősítésére lehetőség van, így az utazók az oldal felhasználóinak komplex véleményei alapján hasonlíthatják össze az egyes légitársaságokat és járatokat, és hozhatják meg döntéseiket arról, hogy mikor és mivel repüljenek. A funkció népszerűségét előrevetíti a TripAdvisor hatalmas felhasználói bázisa – az oldalnak havi 340 millió egyedi látogatója van.
A flyscore funkcióval az egyes légi járatokat többek között a repülőgép állapota, a fedélzeti szórakoztatórendszer és a járaton elérhető szolgáltatások alapján lehet értékelni.
Számos nagy légitársaság már most arra ösztönzi az utazókat, hogy értékeljék az adott légitársaságot vagy az egyes repüléseket, így tett például az Air Canada, az Aer Lingus, az Aeroflot, az ANA, a China Airlines, a Swiss International Air Lines, a Virgin Australia és a Transavia is.