Összefog a belföldi úti célokért a Travelo és a Szallas.hu. Desztinációk hete néven egyedi felületet és bemutatkozási lehetőséget biztosít a turizmusban érdekelt szereplőknek: városmarketing és TDM szervezeteknek, illetve Tourinform irodáknak.
A Travelo és a Szallas.hu egyedülálló online szolgáltatásával a nyilvánosságot kereső települések és régiók újszerű, komplex módon tudják népszerűsíteni eseményeiket és szolgáltatásaikat az online felhasználóknak.
A közös projekt célja, hogy még inkább kiaknázza a belföldi turizmusban rejlő további lehetőségeket, és azáltal, hogy közös platformra hozza a turizmusban érdekelt szereplőket, a szolgáltatók is profitálhatnak - több turistával, látogatóval és vendégéjszakával. Az utóbbi évek statisztikái igazolják, hogy erre valóban van igény, hiszen egyre többen kelnek útra belföldön is.
A két portál együttműködésével az érdeklődők minden releváns információt elérhetnek a bemutatkozó úti célokról: hová érdemes ellátogatniuk, milyen rendezvényekre számíthatnak, mitől izgalmas és egyedi a kínálatuk, hol érdemes megszállniuk.
A Travelo az új, közös felülettel az eddiginél is nagyobb komplexitással bíró bemutatkozási lehetőséget kínál a csatlakozó desztinációk részére, hiszen az adott térség majd összes szálláshelye elérhető lesz a közös oldalon. Azok a felhasználók, akiknek a Travelo.hu-n található tartalom felkelti az érdeklődését, azonnal megtalálják a számukra megfelelő kategóriájú szálláshelyet, mondja állítja Fináczy Dóra, a Travelo ügyvezetője.
A Szallas.hu már régóta tervezi, hogy a TDM-ek (turisztikai desztináció menedzsmenttel foglalkozó szervezetek) számára promóciós felületet biztosít. A közös platform nyújtotta inspiráló tartalmak még több utazás iránt érdeklődő felhasználó elérését eredményezik, és ezáltal még több és relevánsabb megrendelés érkezik a szálláshelyek felé.
A Desztinációk hete időről időre más-más város és régió számára biztosít bemutatkozási lehetőséget. A közös weboldal révén egy-egy úti cél havonta milliós nagyságrendű elérésre tehet szert, amire eddig nemigen volt példa Magyarországon. A két utazási portál az adott időszakban minden lehetséges forgalomterelő eszközzel biztosítja a bemutatkozó desztináció számára a turizmus, utazás és rendezvények iránt érdeklődő felhasználók figyelmének felkeltését.
Az első állomás: Szeged
A Desztinációk hete kampánysorozat első állomása Szeged lesz. Április 18-tól két héten át a várossal kapcsolatos turisztikai információkra fókuszál a kampány. A Travelo és a Szallas.hu promóciós felületein kiemelten jelennek meg a szegedi hírek, rendezvények, programok és szállásajánlatok. A Tisza-parti város iránt érdeklődők olyan személyes helyi élményekről olvashatnak a Travelo újságíróinak szubjektív tapasztalatai alapján, melyekből ötleteket meríthetnek szegedi tartózkodásukhoz, tippeket kaphatnak romantikus páros utazáshoz, gyerekbarát programokhoz, hosszú hétvégékhez vagy éppen nyaraláshoz.
A nyári Múzeumok Éjszakáján megnyílik a Pompei kiállítás a Móra Ferenc Múzeumban, a Szegedi Szabadtéri Játékok már a 85. évadjánál tart, és természetesen idén sem marad el Magyarország legrégebbi ifjúsági fesztiválja, a SZIN.
A programok mellett az elmúlt évek jelentősebb fejlesztései – a Vadaspark, Tisza-part, városközpont, kalandparkok – is a fókuszba kerülnek. A kampány célja, hogy minél több érdeklődőből váljon valódi vendég, ehhez kapnak egy olyan komplex csomagot, amelyben mindenki megtalálja a számára megfelelő rendezvényt, látnivalót, szállást, éttermet.
Ács Szilvia, a Szegedi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője örül annak, hogy a kampánnyal lehetőséget tud biztosítani azoknak a helyi szolgáltatóknak, attrakciógazdáknak is a bemutatkozásra, akik országos médiumokban egyébként nem tudnak kommunikálni. Emellett reméli, hogy a kampány a város vendégéjszakák számának növekedését is előidézi.