A Hilton Worldwide bejelentette, hogy olcsóbb, a fiatalabb utazókat célzó brandet alapít. A Tru by Hilton a szállodalánc 13. brandje lesz, 2016 végén indul, és olyan extrákkal csábítja a vendégeket, mint a csocsóasztal vagy az ingyen kávé.
A cég már 102 hotelt jegyez, és további 30 ingatlan átvételéről tárgyalnak Atlantában, Houstonban és Chicagóban, számolt be az USA Today.
A szállodaipar a brandek egyesítése felé halad - a Marriott International megvásárolta a Starwood Hotels and Resorts-ot, az AccorHotels pedig a Fairmont, Raffles and Swissotels szállodaláncokat olvasztotta magába. A Hilton nem akart megvenni egy már létező brandet, inkább létrehozta a sajátját, mondta Christopher Nassetta, a Hilton ügyvezető igazgatója.
A hotelszobák iránti kereslet 40 százalékát a középkatógiás szálláshelyek jelentik, tette hozzá.
A Tru szobaárai területenként változnak, de a 90-100 dolláros (26-29 ezer forintos) kategóriába esnek majd. A fő célcsoport a húszas, harmincas éveikben járó utazók lesznek, és ennek megfelelően modern dizájn, tágas közösségi terek jellemzik a hoteleket. Az ingyenes wifi alap lesz, de olyan extrák is lesznek, mint az ingyenes kávé és tea, vagy a csocsóasztal.
Minden egyes Tru hotelt újonnan építenek, vagy felújítják a már létező ingatlanokat. A szállodák átlagosan 98 szobásak lesznek. A szobák területe kisebb lesz, mint az Egyesült Államokban megszokott, kád helyett pedig zuhanyzóval szerelik fel őket.