Havonta más-más kiemelt városra szabott helyi kampánnyal igyekszik tovább népszerűsíteni a hétköznapi bringázást a Magyar Kerékpárosklub. Vajon melyik városból jön majd a legtöbb bringás kép? Hol lesznek leginkább bringabarátok a cégek és helyi önkormányzatok? Idén kiderül.
Mindeközben hetente jelennek meg a Bringázz a Munkába! Facebook-oldalán és a Magyar Kerékpárosklub Youtube-csatornáján az oktatóvideók, melyek kerékpáros tévhiteket oszlatnak, az autós-bringás együttműködéshez adnak hasznos tanácsokat, illetve tipikus élethelyzeteket mutatnak be kerékpárral.
Az idei kampány egyik újítása, hogy közelebb hozzák az eseményeket a hazai nagyvárosokhoz: az országos aktivitás mellett havonta más-más várost - összesen hetet - állítanak fókuszba, ahol a helyi jellegzetességeket figyelembe véve szervezzük a kampányt. Ezzel nem titkolt céljuk részben az, hogy felkeltsék az egészséges versenyszellemet: melyik városban mozdul meg több bringás, honnan posztolnak több képet, hol lesznek aktívabbak a cégek és a városvezetés a hétköznapi kerékpáros közlekedés elősegítésében.
Lesz képmegosztós #hashtages nyereményjáték a közösségi felületeken, meghívásos workshop (tippekkel ) a bringabarát munkahellyé válni kívánó cégeknek, illetve önkormányzatoknak, valamint, ha a járványhelyzet és a körülmények megengedik, Bringásreggelik és Bebiciklizések, ahol a biztonságos városi kerékpározás tudnivalóit sajátíthatják el a résztvevők.
Áprilisban Budapesttel kezdenek, majd minden következő hónapban másik városban folytatják. Sorra kerül Debrecen, Győr, Kecskemét, Miskolc, Szeged és Székesfehérvár, de nem feltétlenül ebben a sorrendben. A soron következő várost mindig az előző hónap végén jelentik be. Ezeken kívül alkalmanként ott lesznek a népszerű hétvégi bringás útvonalak mentén, ahol minden arra tekerőt emlékeztetnek: bringázni nem csak hétvégén érdemes, hanem hétköznap is - adja hírül a bringazzamunkaba.hu.