Álmaink álláshirdetését találtuk meg a Time Out brit magazin oldalán. A feladat nem más, mint vállalni, hogy hat hónap alatt körbejárjuk Ausztráliát és Új-Zélandot egy lakóautóval, miközben dokumentáljuk az élményeinket.
A hirdető cég nem csak a furgont biztosítja, de havi 5000 új-zélandi dollárt (1.2 millió forintot) is fizet a sikeres pályázónak. Ezen felül a heti élelmet és az üzemanyagot is fedezi, valamint a repülés és a vízum költségeit.
És mi a feladat? Nos, nem sokkal több, mint amit egyébként is tennénk egy ilyen kalandos úton. A pozíció neve „közösségi média nomád", az állást pedig a San-Franciscó-i székhelyű, Deel nevű cég hirdette meg, amelyik nemzetközi munkavállalóknak nyújt bérszámfejtési szolgáltatásokat.
Persze néhány online megbeszélésen is részt kell venni, és egy kis márkaújítás is a munka része. De az új munkavállaló feladata leginkább az, hogy megosztja a kalandjait a vállalat közösségi média oldalain.
Ahhoz, hogy jelentkezz, nem árt, ha van legalább három év tapasztalatod közösségimédia-menedzser, influencer vagy márkanagykövet pozícióban, emellett erős angol beszéd- és íráskészséggel, valamint érvényes jogosítvánnyal és útlevéllel is rendelkezned kell.
Az ideális pályázó ért a tartalomkészítéshez, és plusz pontot jelent, ha „különleges kapcsolata" van Ausztráliával és/vagy Új-Zélanddal – ami bármit jelenthet az országokhoz fűződő rokoni kapcsolatok meglététől kezdve a Gyűrűk Ura szeretetéig. Ha érdekel a hirdetés, ezen a linken találod.