Közeledik a visszaszámlálás a Közel-Keleten rendezendő legelső labdarúgó-világbajnokságig, amely november 20-tól veszik kezdetét, a katariak pedig biztosra akarnak menni, hogy sokan felkeresik az országukat, ezért a brit futballsztárt, David Beckhamat vetették be, hogy népszerűsítse az országot.
A kampányban Beckham 48 órás katari forgószél-túrán vesz részt, ahol a Souq Waqif fűszerpiacainak felfedezésétől a taco-főzésig, a sivatagi kempingezéstől Doha motoros bejárásáig számos kalandban vesz részt. Íme, a tartalmas videó, amiből mi is megtudhatunk néhány érdekes dolgot a közel-keleti országról!
2019-ben Katart 40 millió turista érintette a Qatar Airways nemzeti légitársaság jóvoltából, de az országban csak 2,1 millió látogató szállt meg, vagyis az országon átutazók számának csak mindössze 5 százaléka. Ezzel a kampányával arra törekednek hogy felhívják a figyelmet, – ahogy ők nevezik, – a világ legjobb ár-érték arányú átszállási csomagjaira."
Az utazók személyenként és éjszakánként akár 14,00 dollárért (kb. 5800 forint) foglalhatnak maguknak szobát egy négycsillagos szállodában"
– mondta Philip Dickinson, a katari turizmus nemzetközi piacainak alelnöke. A kampány célja, hogy ösztönözze azon a milliókat, akik minden évben felfedeznék Katart, David Beckham nyomdokaiban lépkedve.
„Mindenki számára kínálunk valami hihetetlen értéket, legyen szó napsütésről, tengerről, homokról, gazdag örökségről és kultúráról, vagy egy modern és szórakoztató városi nyaralásról" – tette hozzá Akbar Al Baker, a Qatar Tourism elnöke és a Qatar Airways csoport vezérigazgatója. Katar arra számít, hogy 1,5 millió szurkolót hoz a 28 napos sportesemény – írja a skift.com.