A TikTok, az Instagram és a YouTube közösségi oldalak szerint London a világ legfotogénebb úti célja – olvasható a Travel and Leisure oldalán.

A Money.co.uk nevű árösszehasonlító oldal közösségi média adatokat vizsgált, hogy kiderítse melyek a legtöbbet emlegetett úti célok szerte a világon. A cég több mint 100 népszerű úti célt elemzett, amelyek az Euromonitor nevű piackutató 2021 leglátogatottabb városait felsoroló indexéből és különféle internetes cikkekből származtak. Ezután megvizsgálták a hashtagek és a keresőkifejezések mennyiségét, hogy megtudják honnan származik a legtöbb bejegyzés az Instagramon, a TikTokon és a YouTube-on.

A legnépszerűbb úti cél mindhárom közösségimédia-platformon együttvéve az Egyesült Királyság fővárosa, London lett. Instagramon több mint 150 millió bejegyzés, TikTokon több mint 28 milliárd megtekintés, YouTube-on közel 150 000 vlogkeresés kapcsolódik a városhoz. A legtöbb közösségi média posztot és bejegyzést London nevezetsségeiről, ikonikus éttermeiről és bárjairól találtak.

A kutatásból kiderült, hogy a népszerű úti célok közül Dubaj a második, Párizs a harmadik helyen végzett.