Miután Roger Federer éveken át képviselte Svájcot a kiváló sporttevékenysége és barátságos, nyugodt modora révén, mára hivatalos márkanagykövet is lett. A teniszlegenda hosszútávú együttműködésbe kezdett a Switzerland Tourism svájci nemzeti idegenforgalmi testülettel. A cél, hogy minél több vendéget vonzzanak Svájcba. Amúgy a híres teniszezővel bármit szívesen reklámoznak, tavaly szeptemberben például a The Lindt Home of Chocolate nevű múzeum megnyitása alkalmából egy vidám kisfilmet is leforgattak vele, amiben mi is körbe nézhettünk az épületben.
A teniszező támogatására nagy szükség van jelenleg, mivel Svájcban a II. világháború óta nem volt ekkora turisztikai válság. "Ez egy tökéletes párosítás, mert Svájc és az ország páratlan természeti értékei is hozzájárultak Federer hihetetlenül sikeres karrierjéhez" – magyarázta Martin Nydegger, a Svájci Turizmus vezérigazgatója.
Erre épül majd a kampány tematikája is, melyben a képek és videók üzenete az lesz, mennyire feltölti energiával az embert a svájci táj. A kommunikációs munka áprilisban kezdődik meg, a kampány először az európai városokra összpontosít, ezután az USA és az ázsiai-csendes-óceáni térség következik.
„Mindig úgy éreztem, hogy amikor a pályára lépek, Svájcot képviselem. Valahányszor felmerül a nevem, ott van egy svájci zászló mellette" – nyilatkozta Federer a közös munka kapcsán, mint a breakingtravelnews.com cikkéből kiderül.