Megjárta a hotel, amelyik nem tűrte a negatív kritikát

Korábban már beszámoltunk Wesley Barnes és a thaiföldi Koh Chang szigetén található Sea View Hotel and Spa közötti konfliktus epizódjairól. A történet azzal kezdődött, hogy Barnes összeveszett a személyzet egyik tagjával, majd negatív kritikát írt a hotelről, mire a szálló a helyi rágalmazási törvények alapján letartóztattatta a Thaiföldön dolgozó férfit - derül ki az independent.co.uk cikkéből.

Koh Chang-i hangulat (illusztráció)Forrás: Ross Walker/pixabay.com

Barnes ezt írta a Tripadvisorra: „Barátságtalan a személyzet, soha senki sem mosolyog. Úgy viselkednek, mintha nem akarnák, hogy bárki is ott legyen. Az étterem vezetője volt a legrosszabb. Csehországból származik. Rendkívül durva és udvariatlan a vendégekkel".

Az üdülőhely jogi lépésekkel válaszolt, Barnest azzal vádolva, hogy kárt okozott a szálloda jó hírnevének, így a férfi két éjszakát kénytelen volt börtönben tölteni, majd bocsánatot kért a hoteltől. A történet azonban itt nem ért véget.

A Tripadvisor azt írta, jogos, ha a többi potenciális vendéget figyelmeztetik arra, mi várhat rájuk egy szállodában, és a cég fontosnak tartja, hogy minden utazó leírhassa az élményeit, legyenek azok jók vagy rosszak, és ellenzi, hogy valaki a helyi törvényekre hivatkozva küldjön valakit börtönbe egy vélemény miatt.

Ezért figyelmeztetést írtak a hotelhez: „Ez a szálloda büntetőeljárást indított az egyik felhasználóval szemben annak online írt véleménye miatt. A bírálót ennek eredményeként fogva tartották." A Sea View Hotel and Spa a New York Times-nak azt mondta, hogy mélységesen csalódott a Tripadvisor figyelmeztetése miatt, mely rendkívül félrevezető és hiányos. Hozzátették, hogy megkérték Barnest, hogy távolítsa el véleményét, de teljesen figyelmen kívül hagyta a kérést.

A rágalmazási törvények Thaiföldön rendkívül szigorúak, két évig terjedő börtönbüntetéssel és pénzbírsággal sújthatják azokat, akiket elítélnek.

 

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek