Trogir az első olyan város Horvátországban, amely elmondhatja magáról, hogy igazi márkanév lett. Új szlogent hozott létre, valamint készített egy remek promóciós videót is.
Nem véletlen, hogy Trogir lett a legjobb tengerparti úti cél, de van még valami, amiben vezető helyet szerzett: az első olyan város Horvátországban, amely profi szinten kezdte meg a saját márkanevének építését.
A város saját logót kapott, amelyet minden kommunikációs platformon felhasználnak, így többek között legújabb promóciós videójukra is felkerült.
Úgy vélik, hogy a hiteles életmód és kultúra kell a legfontosabb turisztikai termék legyen, és nem akarnak senkit sem másolni - írja a horvát Hr Turizam.
Mint mondják, a hitelesség teremti meg az egyediséget az idegenforgalmi piacon, ezért olyanoknak mutatják magukat, amilyenek valójában - dalmátoknak, szlavóniaiaknak, isztriaiaknak - egyszóval horvátoknak. Ez egy olyan identitás, amelyet meg kell mutatni és el kell adni.
A város branddé válását egy fontos és szükséges lépésnek tartják a helyiek, amely minden bizonnyal több turistát vonz majd a környékre. Európában számos egyéb brand város létezik, mint például Glasgow, Bologna és Berlin.