A Britannia Hotels szállodaláncot immár hetedik éve következetesen a legrosszabbnak ítélik a vendégek a szigetország hotelei között a Which? nevű, szolgáltatások tesztelésével foglalkozó vállalat felmérésének keretében. A kutatásban 8000 embert kérdeztek meg a tapasztalataikról, mely negyven, jól ismert hotelláncot érintett - írja a Guardian.
A látogatókat az ágyak kényelmétől kezdve az ételek és a kiszolgálás minőségén át a tisztaságig mindenről megkérdezték, a Britannia pedig az ötből a legtöbb területen mindössze egy csillagot kapott, csak az ügyfélszolgálatot értékelték két csillagra.
A vendégek elsősorban a tisztaságot kifogásolták, a szobákat mocskosnak írták le, és penészes mosdókról, fura szagokról, valamint lepergő falfestékről panaszkodnak, szóval úgy tűnik, szinte minden megtalálható itt, amit egy turista a leginkább szeretne elkerülni. A második legrosszabb az EasyHotel, a harmadik pedig az Ibis Budget lett.