Greet néven vezeti piacra legújabb, economy márkáját az Accor, amelynek létrehozását a szerkesztőségünkbe érkezett közlemény szerint az a megfigyelés inspirálta, hogy az utazók elvárásai megváltoztak: egyre inkább az őket és a környezetet tisztelő hotelélményeket keresnek.
Az alternatív vendéglátás és fenntartható turizmus mögé beálló márka ötvözi a környezettudatos megfontolásokat és a társadalmi felelősséget. A közösségi alapú, felelős, nem szabványosított brand azokat az utazókat célozza meg, akik értelmet keresnek fogyasztásuknak, és tudatában vannak, milyen hatást gyakorolnak a bolygóra.
Az ilyen hotelektől az Accor azt várja el, hogy az épületben csak használt, vagy ökotudatos beszállítóktól kapott tárgyak legyenek, és, hogy a szokatlan dekorációs elemek újrahasznosíthatók legyenek.
A márka első szállodája a Burgundy bordűlők szívében nyitott meg idén áprilisban, de több új helyszínen nyílik hasonló a közeljövőben, többek között Marseille-ben (St. Charles et Aéroport), Lyon Perrache-ban, Párizsban, St-Witz-ben, Rennes-ben, Bourges-ban és St-Germain-en-Laye-ben.
Az Accor 2030-ig 300 greet szállodát tervez nyitni Európában. A hálózat gyorsan terjeszkedik más európai helyszínekre is: az első greet szálloda Franciaországon kívül Darmstadtban nyílik néhány hónapon belül.