Nem könnyű szavakba foglalni azokat az állapotokat, melyek a Dorian hurrikán után maradtak a Bahamákon, a marketing pedig valószínűleg nem a legmegfelelőbb eszköz az események feldolgozására – ahogyan az kiderül a Newsone.com cikkéből.
Persze, nem csoda, hogy sokan szeretnék, ha a főleg turizmusból élő szigetcsoporton az élet mielőbb visszakerülne a normál kerékvágásba, de az, ahogyan az egyik utazási iroda reagált, több kommentelő szerint is ízléstelennek nevezhető. Twitter posztjukban ugyanis ezt írták:
Jó hír! A Paradise Islandet megkímélte a hurrikán, így senkinek nem kell aggódnia az atlantisi nyaralása miatt. Mint helyi partnereink jelentették, ugyan nagyon vizesek lettek, de nem érte kár őket."
– posztolták a világ legnagyobb, szabadtéri tengeri élőhelyeként hirdetett Atlantis Paradise Islandre hivatkozva.
Eközben a Bahamák többi része sajnos nem mondható ilyen szerencsésnek, az 5-ös erősségű hurrikán legalább 5 ember életét követelte, házakat és intézményeket semmisített meg. A forgószél azóta 2-es erősségűre csökkent, de még mindig heves esőzések és szélviharok sújtják a területet.
A fentebb említett Twitter-poszt olvasói mégis talán az utolsó mondaton akadtak fenn a leginkább, mely szerint AZ ÜZLET NYITVA ÁLL – így, csupa nagybetűvel. Nem is spóroltak a felháborodott kommentekkel, míg voltak, akik a társadalmi felelősséget hangsúlyozták:
Csodás hírek! Akkor talán elszállásolhatják azokat az embereket, akik elvesztették az otthonukat a katasztrófa során, amíg talpra állnak."
Mások a HR-nek üzentek:
Rúgják ki a social média felelőst!"
Nem volt hiány a kritikus hangokból:
Szóval azt gondolják, ez így rendben van? A hurrikán még nem múlt el, és sok dolgozó talán napok óta nem hallott semmit a családtagjairól. Azt gondolták, hogy ennyi volt?"
Vizes???? Haha! Azt gondoltátok, menő dolog ezt kiposztolni? És még mindig fenn van?"
Vakáció? Valóban? Legalább 5 ember meghalt, köztük egy 8 éves kisfiú."
Nem épp a legmegfelelőbb idő erre."