Francia parfümériával állt össze a Trafalgar utazási iroda, hogy az utazóknak megfelelő parfümillatot rakjanak össze – írja a dél-afrikai IOL. A Fragonard Perfumeryvel régre nyúlik vissza az együttműködés, amit most új szintre emeltek a La Belle Vie (Szép Élet) nevű parfümmel.
A magyarázat persze erősen marketingszagú és értelmetlen. Teresa Richardson, a partneriroda dél-afrikai Travel Corporation ügyvezető igazgatója azt mondta, szerették volna, ha az ember összeköttetésben marad a Trafalgar által szervezett utazásával azt követően is, hogy az út véget ért. Szóval a cél az illattal az emlékek felidézése. Így érvelt:
Ha az ember utazik, mind az öt érzékét használja, de a leginkább a szaglás tűnik ki ezek közül. Azonnal visszavisz minket időben bizonyos pillanatokba, összeköt minket helyekkel és újra felizzítja a különleges emlékeket. A Trafalgar ezt a mély kapcsolatot akarja ünnepelni ezzel.
Az illat alapja a Fragonard szerint egy virág, amit korábban szerelmi bájitalok alapjaként is használtak. A parfümöt a Trafalgar által szervezett franciaországi utakon lehet egyébként megszerezni. A párizsi út során a Fragonard központjába is el lehet menni, ahol mesélnek a cég történetéről, valamint saját La Belle Vie parfümünket is összemixelhetjük.