Tahiti megvendégelné
Tahitira eljutni nem olcsó. A csendes-óceáni sziget turisztikai hivatala viszont most fizeti az útját és az ottlétét annak, aki hajlandó a Tahitit népszerűsítő reklámkampányban szerepelni – írja a Travel and Leisure.
A Two Stories, One Mana (Két történet, egy mana) promóció első részében három szerencsés pár már eljuthatott Tahitire, ahol felfedezhették, milyen változatosan lehet eltölteni ott az időt. Ennek keretében a pár két tagja teljesen eltérő tevékenységekben vehetett részt: például rájákat simogattak, búvárkodtak, lovagoltak, hegyet másztak és együtt zenéltek a helyiekkel.
A tahiti kultúrában a mana az életerő vagy szellem, mely folyamatosan körülvesz és összeköt egymással minden élőlényt. A reklám lényege az, hogy bár a párok két tagja mást és mást csinált a szigeten, a mana folyamatosan átjárta és összekapcsolta őket.
A korallzátonyok között megbúvó szigetek sosem maradhatnak ki a világ legszebb strandjait bemutató felsorolásokból. Egy biztos: ide utazzon, ha földi paradicsomba vágyik.
A második részben Tahiti párokat vagy családokat vár, akiket megihlet a fenti utazók videója, és elkészítik sajátjukat: párjukkal vagy családjukkal együtt, mindössze tizenöt másodpercben elmondják, nekik mi tetszene nagyon Tahitin, illetve mi lenne az a három időtöltés, melyben a legszívesebben vennének részt.
A saját készítésű videókat nyilvános Facebook-, Twitter- vagy Instagram-posztokban kell közzétenni. További tudnivalók a Tahiti turisztikai hivatal Facebook-oldalán vagy honlapján.