Megelőzte a Guinness-múzeum az Eiffel-tornyot

A Guinness múzeuma lett Európa vezető turistalátványossága a World Travel Awards online szavazói szerint. A sör történetét bemutató Storehouse olyan nevezetességeket utasított maga mögé, mint az Akropolisz, a Buckingham Palota vagy az Eiffel-torony.

A díjat online szavazás alapján ítélte oda a nagyközönség a dublini Guinness Storehouse-nak, írta a dailymail.co.uk. A Guinness sör történetét és készítésének fázisait bemutató múzeum olyan nevezetességeket utasított maga mögé, mint az Akropolisz, a Buckingham Palota, a Colosseum vagy az Eiffel-torony.

 

Paul Carty ügyvezető igazgató a díjjalFotó: Guinness Storehouse

Shaun Quinn, a Fáilte Ireland turisztikai szervezet elnöke gratulált Paul Carty-nak, a múzeum ügyvezetőjének. Véleménye szerint a siker receptje az, hogy a múzeum éppen azt nyújtja, amit a látogatók igazán akarnak - autentikus és emlékezetes élményeket.

A 2006-ban megnyílt Guinness Storehouse eddig 13 millió látogatót fogadott. A vendégek 92 százaléka nem Írországból érkezik, a 2014-es adatok szerint a legtöbb turista amerikai, brit, francia, német és olasz.

 

Fotó: Guinness Storehouse

A múzeum látogatói figyelemmel kísérhetik a sör előállításának menetét, megismerhetik a hozzávalókat, és betekintést nyerhetnek a sörfőzés folyamatába is. A túra csúcspontja a sörkóstoló, amit a belépő is tartalmaz, és a panorámás bár is nagyon népszerű.

Tippek Írországhoz
Az írek imádják a furcsa fesztiválokat, és misztikus kastélyokból, zord sziklákból sincs náluk hiány. Ha szeretné jobban megismerni a vidéki Írországot, kattintson útmutatónkért. Ön Trónok Harca rajongó? Ezzel a tematikus térképpel végigjárhatja a sorozat összes régióbeli forgatási helyszínét. Ha pedig szívesen mélyülne el jobban az italmúzeumok világában, itt talál tippeket!

 A Guinness sörből évente 850 millió litert adnak el, és 60 országban főzik.

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek