Díjat nyert Cannes-ban Magyarország imázsfilmje
Október 2-án zajlott a vállalati filmek díjazására specializálódott Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadója Franciaországban. Az ötödik alkalommal rendezett megmérettetésen a Magyar Turizmus Zrt. imázsfilmje (Think Hungary – More than expected) Ezüst Delfin-díjat nyert turizmus kategóriában - írja a Turizmus.com.
A Kostil Danila rendezte film Magyarország kiemelt és a külföldiek számára legvonzóbb turisztikai termékeire (Budapest, Balaton, konferencia- és egészségturizmus) összpontosít. Az alkotók arra törekedtek, hogy a hagyományos gulyás-csárda-paprikás mellé más asszociációkat is társítsanak hazánkhoz, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Arra kívánják felhívni a figyelmet, hogy Magyarország sokkal több, mint amire emlékeztek, amit sejtettek, amire számítottak.
Az imázsfilm a tavalyi World Tourism Market kiállításon debütált Londonban. A hazai és a nemzetközi turisztikai szektor képviselőinek tetszését egyértelműen elnyerte az alkotás szokatlan vágástechnikája és modern képi világa, valamint hangulata és zenéje is. Többen egyetértettek abban, hogy Magyarország esetében abszolút hiánypótló az új imázsfilm, mely alkalmas arra, hogy újabb célcsoportokat és a fiatalabb korosztályt is megszólítva, felkeltse az érdeklődést az ország megújult turisztikai kínálata iránt.
Az Oscar- és Emmy-díj nyertesekből, filmes, marketing és kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi zsűri bírálata megerősíti: tartalmas, jól felépített szpot született, amely az eleganciát és a fiatalos összképet szem előtt tartva egyúttal tradícióinkat is megmutatja.