A gigantikus animált hirdetőtáblán csodálkozó kislány mutat az égre, valahányszor elrepül felette egy BA gép.
A British Airways az Ogilvy reklámóriással dolgozta ki interaktív hirdetőtáblájának ötletét, amely egyébként a légitársaság új, Magic of Flying kampányának szerves része. A kampány lényege, hogy emlékeztesse az embereket arra, milyen varázslatos élményt jelent a repülés, különösen a gyerekek számára.
A speciális érzékelővel felszerelt digitális hirdetőtábla észreveszi, ha egy British Airways repülőgép halad el felette. Ilyenkor vált a BA hirdetésére: a táblán egy gyerek animációja jelenik meg, aki ujjával az odafenn haladó gép pályáját követi. Ahogy a gép elhaladtával virtuálisan lesétál a tábláról, máris feltűnik az adott repülőgép járatszáma, és a célállomása, vagy éppen az a város, ahonnan érkezik. A táblán kiegészítő információként megjelenik az is, hogy az adott járatra mennyibe kerül a jegy, vagy hogy a célállomáson az adott pillanatban milyen időjárás fogadja az utasokat.
Egyelőre csak London két igen forgalmas helyén állították fel a táblákat, az egyiket a Piccadillyn, a másikat a nyugat-londoni Chiswickben, amely pont a heathrow-i légifolyosó alatt terül el. A hirdetés igen gyakran megjelenik, Heathrow ugyanis a világ egyik legforgalmasabb repülőtere, így a táblák felett napközben átlag 120 másodpercenként áthúz egy repülőgép, a BA pedig igen nagy részét adja a légifolyosó forgalmának - írja az angol MarketingWeek.