Eszerint az olle-gil egy kellemes sétálóhely, a bulgeum pedig reggelig tartó partizást takar. Célja Dél-Korea országimázsának építése a világban.
A lovacskázással gigasztárrá vált PSY-ről a dél-koreai elnök úgy vélekedik, hogy az általa szabadalmaztatott és híressé vált táncmozdulat a kreativitás olyan megnyilvánulása, amely a gazdasági fellendülés egyik alapja lehet.
Most a művész újabb igazán kreatív dologgal állt elő: gyártott egy wiki-korea névre keresztelt, hat szócikket tartalmazó értelmező kéziszótárt. Ez pedig hol máshol terjedhetne leginkább, mint a Youtube-on, aminek a sztár amúgy is a sikereit köszönheti.
A világhírűvé vált táncmozdulat mintájára országimázs-építő kampányba kezdett a dél-koreai turisztikai hivatal és PSY. A marketing lényege, hogy olyan új szavakat vezessenek be a köztudatba, amelyekről a világon mindenkinek kapásból Dél-Korea egy bizonyos nevezetessége vagy terméke jut eszébe, legyen az shoppingolás, gasztronómia, vagy látnivaló.
Ahogy az olaszoknak védjegyük a „pasta", úgy lesz így reményeik szerint Dél-Korea új szlogenje többek között a 'dun-de-mun, vagy a 'ban-chan. Előbbi éjjeli vásárlási őrületet jelent, ahol akár hajnali egykor is megtalálhatjuk életünk legtökéletesebb farmerját, utóbbi pedig olyan kulináris szolgáltatást, ami nemcsak fantasztikusan finom, de ingyen is repetázhatunk belőle. Az olle-gil egy kellemes sétálóhely a Jeju szigeten, a bulgeum pedig reggelig tartó partizást takar.
Az ibuzzkorea.com oldalon egyébként egyesével is meg ehet nézni a szavak magyarázatát, amihez konkrét helyeket, ételeket, turisztikai javaslatokat is fűznek.
A kezdeményezés egyedülálló a világon, habár arra már korábban is volt példa, hogy viágsztárok reklámozzák szülőhelyüket, mint turisztikai célpontot. Mint például Rihanna Barbadost, ahol a szexi énekesnő vizes fürdőruhában próbálja a tengerpartra csábítani a turistákat.