Hogyan hívjuk fel magunkra a figyelmet egy harsány, hangos, színes tömegben? Egy thaiföldi kávézólánc ügyes trükkhöz folyamodott: a minimálisra csökkentette a díszítőelemeit, hogy már a szerénységével is vonzza a tekintetet. Erre a szinte üres felületre ráadásként három dimenzióban írta fel a kávézó nevét, a Hey feliratot, tudtuk meg a Designboomtól.
Ez nemcsak jól néz ki, de egy nagyon lényeges funkciója is van: bármely szögből olvashatóvá teszi a szöveget. Hiába virítanak a mellette lévő üzletek reklámtáblái, bizonyos szögből a járókelő egyedül a hófehér Hey feliratot észleli.
A kávézó a Thaiföld déli részén lévő Chonburi tartományban található, egy forgalmas országút mentén lévő kaotikus, ósdi üzletekből álló bevásárlósoron. A Flat12x nevű tervezőt az üzletsor ipari környezete inspirálta az alapanyagok kiválasztásában, melyekkel az üzlet bejáratát és belső tereit alakította ki. A fém, a tégla és a fa egyben a márka „mindennapi kávé" szlogenjét is visszhangozza.