Szépen újratervezték és díszdobozba pakolták a kínaiak híres dominóját

A kínai dominónak is nevezett madzsong egy négyszemélyes kombinációs játék. Kínában találták fel, ahol a császárság bukásáig kizárólag az uralkodó udvarában játszották, majd az egész országban elterjedt, és világszerte népszerűvé vált. Egy THE 90s LAB névre keresztelt, tajvani dizájnercég azonban nemrég egy egészen megújult, esztétikusabb külsőt adott a játéknak, amelytől azt remélik, hogy a császári idők hagyományaira visszanyúló társasjáték még elterjedtebb időtöltéssé válik a világban – olvasható a Designboom cikkében.

Forrás: Machu MACHILL / zeczec.com

Így aztán külsejében és nevében is megújulva kerülhet majd a piacra a kínai domino. A MACHILL 42 csempéje a korábbiaktól eltérően nem műanyagból vagy akrilból, hanem speciális fémötvözetből készült, antik hatású, ezüstözött felülettel, amelytől így nehezebbek lettek az elemek és fogásra is kellemesebb textúrájúvá váltak.

Forrás: Machu MACHILL / zeczec.com

A hófehér csempék új grafikát, azok pedig élettel telibb színeket kaptak, ugyanakkor tervezői gondosan vigyáztak arra is, hogy minden szimbólum megőrizze jellegzetes, hagyományos formáját. Az új dizájn rajzolói elegáns, szabványos betűtípust készítettek a kínai karakterek számára, egyszerűsítették a pontokat és a bambuszos szimbólumokat, miközben egyedibb formát adtak a madaraknak és virágoknak. A hagyományosan piros, zöld és fekete színű grafikájú elemeket tartozó madzsong-készlet mellett most egy minimalista változatot is elkészítettek szürke és kék színvilágban. 

Forrás: Machu MACHILL / zeczec.com

És mindezt az eleganciát egészíti ki a csomagolás, amely ezúttal egy diszkrét, fehér vagy fekete színű fémdobozt jelent fedelén a madzsong bevésett logójával, és egy fogantyúval a könnyebb hordozhatóság érdekében. A tokot a guminál rugalmasabb, masszívabb és esztétikailag is szebb látványt nyújtó, EVA (etilén-vinil-acetát) anyaggal bélelték ki, amelynek bal felső sarkába lézerrel bevésték a MACHILL logót is. 

Forrás: Machu MACHILL / zeczec.com

Hogy ez az egészen elegáns, újragondolt madzsong-készlet pontosan mikor kerülhet kereskedelmi forgalomba, azt még nem tudni, mindenesetre egy közösségi finanszorozós kampányban már összegyűjtötték az első készletek készítéséhez és szállításához szükséges összeget; de ha valaki már nagyon vágyik rá, az 2688 tajvani új dollárért (~28 000 forintért) már most előrendelheti magának.

 

Utazzon!
Ezek is érdekelhetnek