A turizmust sújtó nehéz időszakot Hévíz arculatának megújítására használta fel, amihez sok éves szakmai tapasztalatai mellett egy kreatív ügynökség külsős nézőpontját is segítségül hívta. A meglévő célcsoport megtartása mellett cél volt a fiatalabb közönség elérése is, az új stratégia fő üzenetei között nagyobb hangsúlyt kapott a fitt életszemlélet – a természet adta lehetőségeket kihasználva - , a „négyévszakosság", az élménygarancia, valamint a szabadidő-sportolási lehetőségek kiemelése.

„A jól ismert tavirózsa szimbólumot – amely évtizedek óta Hévíz jelképeként él a belföldi turizmus és a gyógyfürdők iránt érdeklődők fejében – mindenképp meg akartuk tartani, de természetesen a kortárs trendeknek megfelelően csavartunk is rajta egyet. A vízcseppek, amelyek a rózsa szirmait alkotják, és a kékeszöld árnyalatok egyaránt a tó és az azt körülvevő természeti környezet összefonódását jelképezik, ezzel is erősítve az egyik fő marketingüzenetet: Hévíz a tavon túl is számtalan programlehetőséget kínál, egész évben" – mondta el az új arculatról Szőke Ildikó, az Armadillo marketingügynökség Art Directora.

Az eddig megszokott egészségturisztikai üzenetek mellett kiemelt jelentőséget kapott a „lelassulás" és a személyre szabott programkínálat is, amely különösen vonzó lehet a rohanó mindennapokból kiszakadni vágyó, ugyanakkor változatos kalandokat kedvelő közönségnek.