A hétvégén luxus szépségszalonná változik az Émile, amelynek egyik szalonjában az Omorovicza Pop Up Spa vendégei egy félórás aranyszemcsékkel dúsított arckezelést próbálhatnak ki.

Nem ez az első alkalom, amikor az Omorovicza pop up, vagyis mindössze néhány napos ideiglenes üzletet nyit egy, az imidzséhez minőségében is passzoló helyen. Külföldön a nagyobb márkáknál ez már évek óta bevált gyakorlat, amelyek nemcsak a márkák ismertségét hivatottak bővíteni, de a megújulni képes márkákhoz fűzhető különleges élményszerzés lehetőségét is igyekszenek a vásárlókban megerősíteni. Legutóbb a budapesti Villa Bagatelle-ben csinált ilyet a világhírű magyar (!) kozmetikai márka, most pedig a budai Émile étteremben teszi ezt. Egész pontosan abban az étteremben, amely egyébként idén bekerült a tíz legjobb hazai étterem közé, és amelynek tulajdonosa Pintér Katalin a turizmus szakma top50-es listájára is felkerült.
Tehát itt, az Émile egyik elegáns szalontermében várják anyák napja alkalmából április 29-től május elsejéig a vendégeket, akik csak ezen három nap alatt próbálhatják ki kedvezményes áron az Omorovicza aranyszemcsékkel dúsított hidratáló és lifting-hatású (tónusjavító, optikailag megemelő hatású) arckezelését. A luxus kozmetikummal végzett 30 perces kezelés 9000 forintba kerül, utána azonban minden vendéget meghívnak egy csésze teára és a márka által inspirált kék és fehér színű macaronra az Émile Café-Bár szokásos teadélutánja keretében.

Korábban mi is teszteltünk egy Omorovicza arckezelést a márka Andrássy úti szalonjában, élményeinket a Világhíres az ismeretlen magyar luxusmárka cikkünkben írtuk meg.