A pécsiek javaslatai közül első körben egy szakmai zsűri választotta ki a legjobb hármat, amelyekről azután online szavazat alapján az ott élők mondhattak véleményt. Összesen több mint 2000, Pécsett és az agglomerációban élő lakos élt a szavazás lehetőségével – írja a bama.hu.

A pécsi önkormányzat még februárban hirdetett szlogenpályázatot, a felhívásra az ott élők számos ötlettel rukkoltak elő. A szlogenjavaslatok Pécs különleges értékeit közvetítették, legyen szó természeti kincsekről, épített környezetről, kulturális örökségről, vagy éppen egyedi hangulatról.
A voksolás a napokban zárult le, a győztes pedig a ,,Mediterrán szerelem" szlogenjavaslat lett.
A szavazás nem csak arra volt kiváló lehetőség, hogy Pécs város vezetése megismerje az ott élők véleményét, hanem arra is, hogy közösen alapozzák meg a város arculatának megújítását.