Egy nagyon-nagyon jó kezdeményezés jött mostanában divatba a közösségi oldalakon. A #trashtag lényege, hogy aki be akar szállni a buliba, az keres a környéken egy szemetes területet, amit szépen kipucol. Az egésznek persze csak akkor van értelme, ha az illető előtte és utána is lefotózza a helyszínt, majd #trashtag felirattal szépen fel is lövi az internetre.
Eredetileg az UCO indította el a kihívást, még 2015-ban, írja a Turizmus Online. Az outdoor cuccokat forgalmazó cég ötlete aztán újra felbukkant a neten, ezúttal kifejezetten a tizenéves korosztálynak címezve. És bejött. Csak az Instagramon már 37 ezer ilyen poszt jelent meg.
Ha valaki szívesen csatlakozna, akkor valószínűleg nem kell messzire mennie, hogy egy megtisztítható területet találjon. De ha valamiféle szervezettebb formát keres, akkor március 18-tól 24-ig be lehet szállni például a Te Szedd! országos szemétszedő akcióba, vagy szét lehet nézni a hulladékvadász.hu oldalon is.