Szívem csücske Mohács - Élmény és legenda a Duna partján. Ezzel a címmel készült el a város turisztikai kampányfilmje, amelynek hívószavai a busójárás, a vidék nyugalma, a Duna, és hazánk legismertebb csatájának helyszíne.
Nekünk szívünk csücske Mohács, reméljük nektek is az lesz - írják oldalukon a készítők. November végén mutatta be Mohács új imázsfilmjét a Mohácsi Városszépítő és Városvédő Egyesület TDM Szervezete. A mohácsi Kossuth Filmszínházban közel 200 vendég volt kíváncsi az alkotásra - olvasható a Turizmus.com oldalán.
A lap arról ír, hogy Bugarszki Norbert, az egyesület elnöke a kisfilm bemutatóján a helyi és környékbeli turisztikai élet fellendítésével kapcsolatos terveiről is beszélt, miszerint MohácsON néven várhatóan a tél végi Busójárás idején már elérhető lesz a település új mobilapplikációja is. Az alkalmazás hasznos és valós idejű információkat nyújt a Mohácsra érkezőknek, de akár GPS alapú túraútvonalak is generálhatók segítségével. Mindemellett új arculat, egy turisztikai webshop, és egy szintén teljesen új, idegenforgalmi témájú honlap is szerepel a jövő évi elképzelések között. A város célja, hogy annak vonzerejét és a Mohácsra látogatók számát, a Busójáráson kívül az év további időszakaiban is növelni lehessen.