Összefirkált luxus autóval szállítják Sárvárra a fürdőzőket
A világ 55 országában egyszerre szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a depresszió csökkenthető azzal, hogy többet járunk fürdőkbe, wellness központokba. A wellness nemzetközi világnapjához kapcsolódó akcióhoz az ország negyedik legnagyobb forgalmát bonyolító turisztikai desztinációja, az évi hétszázezer vendéget fogadó Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdő is csatlakozott - olvasható a fürdő közleményében.
Az akcióba a fürdő egy közel 20 millió forint értékű és Picasso képeivel összefirkált autóval szállt be, hogy néhányan azok közül is eljussanak a fürdőbe, akiknek egyébként nem lenne módjuk ellátogatni Sárvárra. A speciális fürdőjárat Balatonfüredről hoz gyerekeket és nyugdíjasokat a fürdővárosba, a festett kocsival pedig a füredi Picasso kiállítást szeretnék népszerűsíteni a turisták körében.
Vancsura Miklós, a sárvári fürdő igazgatója szerint a művészetterápiában és wellness-kultúrában sok párhuzam: mindkettő kiválóan oldja a stresszt és hatással lehet a depresszió csökkentésére. Szerinte az ilyen akciók jó hatással vannak a turizmus mérőszámaira is. Egy-egy jól megfogalmazott egészségügyi-wellness akcióval, vagy egy minőségi kulturális eseménnyel, külföldről is lehet vendégeket csalni Magyarországra - olvasható a Sárvári Fürdő közleményében.
Június 13. a wellness világnapja, amelynek célja, hogy ezen a napon a figyelem az egészséges életstílus felé forduljon. A WHO adatai szerint napjaink egyik legnagyobb egészségügyi problémája a depresszió, mely kapcsolatban van az alvászavarokkal, a stresszel és az elhízással is. A hazai fürdőknek, wellness és spa létesítményeknek is lehetőség van csatlakozni a világ 55 másik országában is támogatott kezdeményezéshez, ahol a legkülönbözőbb módokon, helyszíneken és formákban nyújtanak lehetőséget a proaktív wellness számára – írja honlapján a Magyar Fürdőszövetség.
További információ itt!