Kisokos
8 dolog, amit soha ne tegyél egy szállodában

A szállodákban való tartózkodást gyakran szórakoztató kiruccanásnak tekintik, pedig ennek is van etikettje és szabályai, amiket ha megszegsz, nemcsak kiborítod a szálloda személyzetét, hanem komoly gondod is származhat belőle. Mutatjuk, miket ne tegyél soha egy szállodában.

Vannak dolgok, amiket a recepciós szerint tilos megtenni egy szállodában - illusztrációForrás: Shutterstock/Svitlana Hulko

Írott és íratlan szabályok a szállodában

Egy szállodai recepciós megosztja a TikTokon, hogy mi az a 8 dolog, amit tilos megtenni egy szállodában.

Rossz dátumon jelensz meg a szállodában

„Ne jelenj meg a foglalást követő napon azzal, hogy akkor jelentkezel be. Ha nem időben jössz, már nincs meg a foglalásod" - figyelmeztetett a tiktoker @mamafromarkansas.

Ha nem te, hanem egy harmadik személy foglalja le a szobát

A recepciós szerint a harmadik fél általi foglalás megnehezítheti, ha a vendégnek módosítania kell a tartózkodásával kapcsolatos bármely részletet.

Szállodai szobafoglalás - Rossz időpont foglalás

A tiktoker azt is megemlítette, hogy ha rossz dátumot foglalsz le szállodádban, akkor nem hibáztathatsz senki mást, csak önmagad.
„Ne haragudj egy alkalmazottra, mert rossz időpontot foglalt le – ez nem csak a mi hibánk, mert e-mailben visszaigazolást küldünk neked, tehát a te hibád, hogy nem ellenőrizted kétszer" – mondta.

Szabad szoba

A szállodai dolgozó elmagyarázta, hogy ha nincs szabad hely, akkor nincs értelme többször is megkérdezni.
„Ha felhívsz, és megkérdezed, hogy van-e szabad időpontunk egy bizonyos napon, és azt mondjuk, hogy nem, ne kérdezd még négyszer... Közvetlenül a képernyőt nézem, ezért látom, hogy nincs hely."

Ha nincs szállodai szoba, nem tudsz mit tenni - illusztrációForrás: Shutterstock/Olena Yakobchuk

Gyerekek elhozása rendezvényekre

„Kérjük, ne hozd el a gyerekeidet egy felnőttek számára szóló rendezvényre, és ne hagyd, hogy a szállodában szaladgáljanak, miközben te a bárban vagy részegen."

Rossz értékelés

Érthető, hogy ha rossz tapasztalataid vannak egy szállodában, akkor negatív értékelést fogsz hagyni az online térben. Viszont a szállodai dolgozó könyörgött az embereknek, hogy ne csinálják ezt.
„Kérjük, ne hagyd el a szállodát úgy, hogy problémáid vannak anélkül, hogy tudatnád velünk, mert valószínűleg találnánk rá megoldást. De ha úgy távozol, hogy nem jelzed felénk, esélyt sem adsz a probléma megoldására, viszont a negatív értékelés rossz fényt vet ránk."

Megfelelő utánajárás

Mielőtt lefoglalnál egy szállodai szobát, győződj meg róla, hogy megfelelő a számodra, nézd át a szálloda szolgáltatásait.

Lemondási feltételek

A recepciós azt is hozzátette, hogy ne hidd azt, hogy rád nem vonatkoznak az irányelvek.

„24 órás lemondási szabályzatunk van, ami azt jelenti, hogy ha a foglalás napján telefonálsz, akkor a késedelmi lemondás díját felszámítjuk."

 

 

Ezek is érdekelhetnek