Pórul járt utasok jelezték, hogy az egzotikus utazásokkal foglalkozó Lagun Travel befejezi működését. Tegnap az iroda alapító tulajdonostársa levelet küldött az utasoknak, amiben "megrendülten tudatja", hogy a LagunTravel Ltd. kénytelen megszüntetni az utazási tevékenységét és az augusztus 25-től induló utazásokat már nem tudják biztosítani – számolt be a hírről az utazomajom.hu.
A cég főként Seychelle-szigetek-i utazásokkal foglalkozott, de más népszerű egzotikus utakat is ajánlott, például Mauritiusra vagy Maldív-szigetekre. A tájékoztatóban szóba kerülnek olyan működési nehézségek amelyeket a koronavírus vagy a háború okozott. A tulajdonostárs levelében az áll, hogy a problémákat eddig mindig megoldották, hogy maximális szolgáltatást nyújtsanak az ügyfeleknek, hogy azok elégedetten térhessenek haza a szigetekről.
Az elmúlt időszakban az iroda tőkéjét, de még a tulajdonosok saját forrásait is felhasználták, hogy biztosíthassák az utazásokat. A partnereik nagy része 50%-ot emelt a már meglévő foglalásokon, illetve a forint romlás is hatalmas problémát okozott a működésben.
A cég biztosítója csak a kint ragadt utazók költségeit fedezi, a későbbi utazásokat nem.
A LagunTravelnek jelenleg nem áll rendelkezésre forrás a már befizetett, de még meg nem kezdett utazások visszafizetésére. Saját elmondásuk szerint is évekig tarthat a folyamat. Az eddigi email és telefonos elérhetőséget már nem élnek, a travelkarrendezes@gmail.com címre írhatnak a károsultak. A tegnapi napon a cég törölte a Facebook és Instagram oldalát is. Már létrejött egy zárt csoport is a Facebookon, ahol az adminok a károsultakat várják.
Egy károsult pont egy hónapja kapott felszólító emailt, hogy ha nem fizeti be azonnal a fennmaradó összeget, akkor drágulni fog az utazás. Ők eleget tettek a kérésnek és Maldív-szigeteki utazás teljes árát átutalták.