Hamarosan kiderül, melyik hazai hotelnek a legmenőbb a Facebook-oldala

Hamarosan kiderül, melyik hazai hotelnek a legmenőbb a Facebook-oldala

Május 4-én derül ki, hogy kik nyerik a hotelek között a Tourism Social Media Awards (TSMA) idei díjait a legjobb Facebook- és Instagram-oldalak kategóriájában, és melyek a legjobb közösségi média megoldások a turizmusban.

A Turizmus.com és a Fészbuker.hu hagyományteremtő céllal indította útjára a versenyt, amely a magyar hotelek és turisztikai szolgáltatást nyújtó szervezetek, vállalkozások legjobb közösségi média oldalait és megoldásait díjazza. A TSMA zsűrijének döntése alapján a verseny két fő kategóriájában összesen 49-en jutottak a döntőbe. A végeredmény egyrészt a Fészbuker.hu közösségi médiával kapcsolatos objektív adatai, másrészt a turisztikai és kommunikációs szakemberekből álló szakmai zsűri döntése alapján alakul ki.

A TSMA-ra három alkategóriában lehetett pályázni: social branding témakörben integrált közösségi média jelenléthez kapcsolódó nevezésekkel; social content témakörben kreatív megoldásokat alkalmazó közösségi média tartalmakkal (pl. innovatív vizuális megoldások, videók, játékok); social campaign témakörben pedig közösségi médiában (is) futó kampányokkal. A döntősöket táblázatban mutatjuk:

Forrás: Travelo
Ezek is érdekelhetnek