Kacsákkal kampányol a Magyar Turizmus Zrt.

A Magyar Turizmus Zrt. weboldalán egy játékra invitálja a hazai gyógyvizek, a wellness és a gyermekbarát fürdők kedvelőit.

A Fürdőtúra játék a társaság decembertől márciusig tartó Harmónia elnevezésű, egészségturizmusra fókuszáló belföldi kampányához. A Fürdőtúra játékos formában tanít Magyarország gyógyvizeiről, gyógyfürdőiről és wellness szolgáltatásairól. Összesen 50 fürdőbelépőért és egy wellness hétvégéért versengenek a játékosok - írja a Turizmus.com.

 

Harkány, az egyik legkedveltebb belföldi gyógyfürdőFotó: Bildagentur-Online/chromorange / Northfoto

A játékban egy-egy kiskacsa figurával kell teljesíteni a Fürdőtúra vonalát, de mindháromhoz különböző témájú kérdéseket kell a játékosoknak megválaszolni. Amíg a Kicsi Kacsa a gyerekbarát fürdők között kalauzol el, addig a Csini Kacsa segítségével a wellness világát fedezhetjük fel, Medi Kacsa pedig a gyógyfürdőket és az azokban található gyógyszolgáltatásokat mutatja be.

A Fürdőtúra játék fődíja egy wellness hétvége Kisújszálláson félpanzióval, korlátlan belépéssel a szaunavilágba és a gyógyfürdőbe. A március 3-ig tartó játék időtartama alatt összesen 50 darab páros fürdőbelépő talál gazdára, melyek budapesti és Budapest környéki, dél-dunántúli, észak-alföldi és dél-alföldi fürdőkbe szólnak.

További híreket a Turizmus.com oldalon talál. A turisztikai szakma legfrissebb híreiért pedig iratkozzon fel a Turizmus Panoráma Bulletinre!
Ezek is érdekelhetnek