A Perzsa-öbölre gyúr a Turizmus Zrt.
A Magyar Turizmus Zrt. távoli, feltörekvő piacokra irányuló marketingtevékenységének újabb akciójaként december 2-án és 4-én több országot érintő turisztikai roadshow zajlik a Perzsa-öböl térségében – írja a Turizmus.com.
A Magyar Turizmus Zrt. öt magyar turisztikai szolgáltatóval, szállodák és utazási irodák képviselőivel (Prime Travel, Mellow Mood Hotels, Danubius Hotels Group, Atlasz World Travel, Tour East Tour), valamint a Qatar légitársasággal közösen népszerűsíti hazánk turisztikai kínálatát Kuvaitban és Ománban.
Mindkét országban hasonló forgatókönyv szerint, egy-egy elegáns szállodában tartják a szakmai rendezvényt: Magyarország turisztikai kínálatát – természetesen az arab utazókra szabottan – Czunyi Tímea, az MT Zrt. arab piacért felelős piacfejlesztési menedzsere prezentálja, majd workshopok következnek, ahol a magyar szolgáltatók személyes tárgyalásokat folytathatnak az arab üzleti érdeklődőkkel.
A napot üzleti vacsora zárja, ahol kötetlen formában folytatódnak a megbeszélések. Külön köszöntötte a jelen lévő magyar szolgáltatókat és beszélgetett a szeptemberben Magyarországon járt kuvaiti utazási szakemberekkel, akik lelkesen számoltak be a hazánkban szerzett élményeikről. A hazánkban még nem járt arab turisztikai szakembereket is lenyűgözte a magyar bemutatkozás: elmondták, hogy Magyarországra ezentúl mint új turisztikai célpontra tekintenek, ahol az arab utazók elvárásainak sok mindenben megfelelő kínálatot találhatnak.