Az easyJet minden járatán van már online utasfelvétel
Két díjjal a zsebében tért haza idén a londoni MOMA mobil marketing gáláról az easyJet, ahol a legjobb brit mobil applikációkat díjazták. A hatékony mobiltelefonos stratégiákat és kampányokat elismerő rendezvényen Európa első számú légi közlekedési hálózatának applikációja „A legjobb B2C alkalmazás" kategóriában aranyérmet kapott és a „Grand Prix" díjat is hazavihette.
Számos iparág mobil applikációját utasította maga mögé „A legjobb B2C alkalmazás" kategóriában az easyJet fejlesztése a júniusban rendezett MOMA gálán. Az eseményen azokat az alkalmazásokat díjazták, melyek gyorsaságukkal, egyszerűségükkel és dizájnjukkal a nagyközönség számára leginkább felhasználóbarátnak bizonyultak.
Az easyJet hét nyelven elérhető mobilalkalmazása - amely lehetővé teszi az utasok számára, hogy repülőjegyet, ülőhelyet foglaljanak, válogassanak az árak, hotelek között, regisztrálják csomagjukat – az elmúlt években szintén számtalan elismerést kapott. Gyors és felhasználóbarát applikációik tehát nemcsak az utasok körében, hanem a szakmai díjátadókon is népszerűek. Fejlesztéseiknek köszönhetően idén áprilistól összes járatukon elérhető az online utasfelvétel, a mobil becsekkolást pedig hat nagyobb európai reptéren tesztelik.
A mobilszektor vezető szakembereiből álló zsűri „Grand Prix" díj kiválasztásánál azokat az applikációkat emelte ki, amelyeknél a dizájn és a könnyen kezelhetőség mellett a folyamatos fejlesztést és a piaci igényekhez való gyors alkalmazkodást is fontosnak találták a cégek. A kategóriában olyan vállalatok közül bizonyult legjobbnak az easyJet, mint az Expedia, Nokia, Mercedes, British Gas, Toyota, Unilever, Volkswagen vagy az Audi.