Business jegyeket is árul a Germanwings

Business jegyeket is árul a Germanwings

Július 1-jén a Germanwings három különböző, teljesen új szolgáltatási csomagot mutat be. A „Best" csomagot a legmagasabb igények kielégítésére tervezték, amely az üzleti utasok kiszolgálására jött létre. A „Smart" csomaggal az utas jogosulttá válik bizonyos extra szolgáltatásokra, amelyek körét ő maga is bővítheti. A „Basic" csomag pedig a tradicionális, extrákat nem nyújtó fapados szolgáltatást jelenti.

A Germanwings 2003 májusában indította el első járatait Budapestre, így idén ünnepli magyarországi működésének tizedik évfordulóját. 2012-ben a légitársaság közel százezer utast szállított budapesti közvetlen járataival Kölnbe és Stuttgartba, amely 5 százalékos növekedést mutat az előző évi adatokhoz képest. 2013-tól kezdődően pedig - a Lufthansa leányvállalataként - még inkább arra törekszik, hogy növelje utasforgalmát Magyarországon. A Germanwings 2013 márciusától kezdve új járatokat indít Stuttgarton keresztül Hamburgba, Brémába és Brüsszelbe is.

A kölni központú vállalat alapvető célkitűzése a legfontosabb európai, észak-afrikai és izraeli üzleti központokba történő járatok üzemeltetése. A Germanwingsnek három meghatározó célcsoportja az üzleti utasok, a rokonlátogatásra érkezők, illetve a pihenési, szabadidős célból utazók köre. A légitársaság járatain, jelenlegi adatok szerint, az üzleti utasok aránya eléri a 42 százalékot.

Ezek is érdekelhetnek