Itt van az ősz, itt van újra. Van, aki kedveli a csupaszín fákat, a gőzölgő teát és a csendes esőt, más pedig a háta közepére sem kívánja a pocsolyákat, a szürkeséget vagy az egyre kevesebb napfényt.
Az ősz iránti érzésektől függetlenül azonban egy dolog biztos: az egyre hűvösebb napokon szívesen álmodozunk az utazásról, új országok és kultúrák felfedezéséről. Akárhol is jártunk a közelmúltban – tengerparton, hegyi túrán vagy egy nyüzsgő városban –, a nyaralás utólag is beragyogja a mindennapokat, hamarosan pedig új kalandok után kezdünk vágyódni. Egy új kultúra megismerésével nemcsak, hogy hosszú időre feltöltődhetünk, hanem magunk is többé válhatunk.
A távol-keleti régió szerelmeseinek igényeire szakosodott utazási iroda, a JTB Hungary az elmúlt 11 évben több mint 125 ezer magyar utazónak segített más szemmel látni a világot. A Japánspecialista és Ázsiaspecialista brandek tulajdonosa az egyéni élmények mellett tematikus körutakat is kínál, hogy az utazók tapasztalt idegenvezetővel élhessék át akár a japán cseresznyevirágzást, az ezeréves fürdőkultúrát, vagy akár Srí Lanka buddhista szentélyeinek hangulatát. Az iroda jelenleg is nyüzsög, és nagy munkában van, hiszen épp arra készülnek, hogy „Momiji" körútjukkal bemutassák utasaiknak a japán vidék csodáit, a gésák és szamurájok világát, valamint az érintetlen, ősi Japán hangulatát.
A JTB 2004-ben az elsők között tette lehetővé, hogy bárki szervezetten a „nyakába vegye" a Távol-Keletet, és megismerkedjen annak egyedülálló szépségével. Azóta egyre többen tisztelik meg bizalmukkal az utazási irodát, mely egyaránt kínál szabadidős, üzleti és incentive utakat. Az iroda az 1912-ben alapított japán JTB csoport (Japan Travel Bureau) magyarországi képviselője, amely elismert vezetője a nemzetközi turisztikai iparnak, és biztosíték a tapasztalatra, a biztonságos utazásokra, az egész életre szóló élményekre.
„Aki szeretne egy kissé más, misztikus, ugyanakkor igazán varázslatos világba csöppeni, annak elsősorban Délkelet-Ázsiát és Japánt ajánljuk. Munkatársaink maguk is bejárták a kínált úti célokat, így igazi személyre szabott utazást állítanak össze, minden szükséges tanáccsal és segítséggel."
– mondja Simon Karolina, a JTB Hungary kiutaztatási vezetője.
Japánban a nagyváros, Délkelet-Ázsiában a tenger a sláger
Ha azt mondjuk, Tokió, Kiotó vagy épp Oszaka, mindenki tudja, hogy Japán ősi, európaiak számára különleges és varázslatos kultúrájára, ugyanakkor pedig csúcstechnológiára és modern megoldásokra számíthat. „Bár a tapasztalat szerint a legnépszerűbb úti célok a nagyvárosok, az utóbbi időben egyre többen utaznak Japán vidéki területeire is. Egyre vonzóbb ugyanis a csaknem érintetlen természet, valamint a harmónián és tiszteleten alapuló japán kultúra, az ország különleges hangulata. Eközben a magyar utasok Délkelet-Ázsia országait is kezdik felfedezni maguknak, melyeket áthat a helyi kultúra szelleme, és a nyaralók a gondtalan pihenésre koncentrálhatnak mind a tengerparton, mind a történelmi és kulturális emlékek felfedezése során." – árulja el Simon Karolina, mire „vevők" a magyar utazók.
· több mint 30 ország a kínálatban,
· 125 ezer utas,
· 29 ezer japán út,
· 12 ezer értékesített repülőjegy.
· 120 millió megtett kilométer (mintha háromezerszer körbejárnák a Földet az
Egyenlítő mentén)
· összesen 18 évnyi utazás.