A 2015-ben, a hagyományteremtő jelleggel útjára indított METRO Adnijó Program keretében keresi az elismerésre méltó tevékenységeket a METRO Kereskedelmi Kft. A különleges társadalmi témájú pályázat a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások a helyi, regionális közösségekért tett erőfeszítéseit ismeri el, bemutatja jó példájukat a nagyközönség, a szakma és a média számára is, hangot ad a jótetteknek.
A pályázat során a vendéglátóiparban tevékenykedő vállalkozások saját maguk mutatják be, hogy alaptevékenységeiken felül, milyen egyéb társadalmilag hasznos tevékenységekkel segítik a közösségük mindennapjait, legyen az foglalkoztatás, környezetvédelem vagy egyéb társadalmi szerepvállalás, pályázataikat fotókkal és videókkal illusztrálják.
A pályázókra 2015. augusztus 7-ig szavazhatnak aMETRO weboldalán.
Tegyen Ön is azért, hogy a kis- és közepes vállalkozások erőfeszítéseit, díjazzák, elismerjék, mások példát vehessenek róluk!
Minden szavazat számít
Minden pályázat a METRO.hu weboldalán jelenik meg, mely összeköttetésben áll a METRO Facebook oldalával is. Az elismerés odaítélése két lépcsőben zajlik, augusztus 7-ig minden pályázatra szavazni lehet, a legtöbb 10 szavazatot kapott pályázat közül pedig szakmai zsűri dönti el, hogy ki a legérdemesebb a METRO Adnijó Program 2015 elismerésre.
Az elismerés fődíja egy NISSAN NV200 típusú furgon haszongépjármű, melynek átadására a Figyelő TOP200 gála keretében kerül sor, 2015. október 16-án.
A közösség hangja nagyon fontos része a kiválasztási folyamatnak, ezért is áll két részből a folyamat. Nagyobb eséllyel pályáznak azok a kiemelkedő vállalkozások, akik tudatában vannak annak, hogy elsősorban a helyi embereknek köszönhetik sikereiket, és ezt a közösségért tett tevékenységükkel viszonozzák. A tíz döntőbe jutott vállalkozás közül a szakmai zsűri választja ki az elismerések tulajdonosait. Az elismerés a köszönetnyilvánítás egy formája a közösségért tett erőfeszítésekért, mely hasznos eszköz kíván lenni a tevékenységek hatékony folytatásához!
A fődíj mellett kiosztásra kerül még, a kreatív különdíj: a travelo.hu felajánlásából egy 2 fő részére szóló belföldi, 1 éjszakás wellness hétvége félpanziós ellátással illetve a közönségdíj: a Figyelő gazdasági hetilap kiadója felajánlásából, Média City Kft. termékeiből 1 éves előfizetői csomag. További díjak, a második fordulóba jutott pályázók között, a 3 fődíjason túl 7x30 000 Ft értékű METRO ajándékutalvány kerül kiosztásra.